Kvalitetspolitikk
TESS’ overordnede kvalitetspolitikk er å levere varer og tjenester som tilfredsstiller kundenes forventninger og behov, slik at:
KUNDENE KOMMER TILBAKE – IKKE PRODUKTENE.
TESS skal tilfredsstille kravene i NS EN-ISO 9001:2015 samt alle relevante lover og forskrifter.
Alle medarbeidere skal ha fokus på kontinuerlige, målbare forbedringer og kjennetegnes av høy kompetanse.
ER DU I TVIL OM DET ER GODT NOK, - ER DET IKKE DET.
Kvalitetssystemet skal omfatte alle leveranser fra TESS. FNs Bærekraftmål skal være veiledende for våre beslutninger.
TESS as administrerer og koordinerer TESS-firmaenes felles funksjoner.
Sted og dato: Drammen, 23. desember 2019
På vegne av alle TESS-firmaene:
Erik Jølberg, TESS eier, Helge Guthormsen, TESS as HMS-K leder